Wil je een artikel retourneren?
Als een artikel je niet bevalt of de maat niet goed is, kun je het eenvoudig naar ons terugsturen. Gebruik onze Retourservice voor je retourzending en download je retourlabel en retourformulier gemakkelijk.
Om een soepel retourproces te garanderen, volg je de onderstaande stappen:
U draagt de directe kosten van het retourneren van de goederen van €3,95.
Naar de retourservice
Wil je een artikel reclameren?
Soms kunnen artikelen gebreken vertonen of defect zijn. In dat geval kun je het artikel natuurlijk naar ons retourneren en wij zullen een klacht indienen bij de betreffende fabrikant. Afhankelijk van je voorkeur ontvang je ofwel een voucher ter waarde van het bedrag of we sturen je zo snel mogelijk een vervangend artikel.
Als je klacht binnen de 30-daagse retourtermijn valt, gebruik dan ons retourproces aan de linkerkant.
Als je aankoop buiten de 30-daagse retourtermijn valt, vind je hier de instructies voor het indienen van een klacht bij ons. Voeg dit document bij het pakket en volg daarna de aanwijzingen van het retourproces aan de linkerkant.
Nu zijn wij aan de beurt!
We controleren de geldigheid van je retour of klacht. In het geval van een geldige retour, zullen we het aankoopbedrag onmiddellijk terugbetalen. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die je bij de oorspronkelijke aankoop hebt gebruikt.
Gemiddelde terugbetalingsduur afhankelijk van de betaalmethode:
Kredietkaart: 2-3 werkdagen
PayPal: 2-5 werkdagen
GooglePay: 2-5 werkdagen
Klarna: 2-3 werkdagen
Let op: in uitzonderlijke gevallen kan de terugbetaling tot 14 dagen duren, afhankelijk van de betalingsdienstaanbieder. Je kunt er echter op vertrouwen dat je je geld zult ontvangen. Gedurende deze periode hoef je je verder nergens zorgen over te maken.
Als de retour of klacht wordt afgewezen, nemen wij contact met je op.