Retouren / klachten

Retour

Wil je een artikel retourneren?

Als een artikel je niet bevalt of de maat niet goed is, kun je het eenvoudig naar ons terugsturen. Gebruik onze Retourservice voor je retourzending en download je retourlabel en retourformulier gemakkelijk.

Om een soepel retourproces te garanderen, volg je de onderstaande stappen:

  1. Gebruik de verzenddoos om de bestelde goederen terug te sturen, in het belang van het milieu. Zorg ervoor dat het artikel en de doos onbeschadigd zijn en verpakk gevoelig artikelen op de juiste manier.
  2. Maak het retourlabel en het retourformulier aan via ons retourportaal.
  3. Vul het retourformulier in: geef het aantal geretourneerde artikelen aan. Leg het retourformulier in het pakket.
  4. Plak het retourlabel zonder vouwen en goed leesbaar op je retourpakket. Plak het oude label gewoon over of maak het onleesbaar.
  5. Zorg ervoor dat je pakket goed en stevig gesloten is voordat je het inlevert.
  6. Ga naar de aangegeven lokale pakketdienst en stuur de artikelen naar ons terug.
  7. Bewaar het ontvangstbewijs totdat je van ons de bevestiging hebt ontvangen van de ontvangst van je retourzending.

U draagt de directe kosten van het retourneren van de goederen van €3,95.

Naar de retourservice

Klachten

Wil je een artikel reclameren?

Soms kunnen artikelen gebreken vertonen of defect zijn. In dat geval kun je het artikel natuurlijk naar ons retourneren en wij zullen een klacht indienen bij de betreffende fabrikant. Afhankelijk van je voorkeur ontvang je ofwel een voucher ter waarde van het bedrag of we sturen je zo snel mogelijk een vervangend artikel.

Als je klacht binnen de 30-daagse retourtermijn valt, gebruik dan ons retourproces aan de linkerkant.

Als je aankoop buiten de 30-daagse retourtermijn valt, vind je hier de instructies voor het indienen van een klacht bij ons. Voeg dit document bij het pakket en volg daarna de aanwijzingen van het retourproces aan de linkerkant.

 

Terugbetaling

Nu zijn wij aan de beurt!

 

We controleren de geldigheid van je retour of klacht. In het geval van een geldige retour, zullen we het aankoopbedrag onmiddellijk terugbetalen. De terugbetaling wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die je bij de oorspronkelijke aankoop hebt gebruikt.

Gemiddelde terugbetalingsduur afhankelijk van de betaalmethode:

Kredietkaart: 2-3 werkdagen

PayPal: 2-5 werkdagen

GooglePay: 2-5 werkdagen

Klarna: 2-3 werkdagen

            

Let op: in uitzonderlijke gevallen kan de terugbetaling tot 14 dagen duren, afhankelijk van de betalingsdienstaanbieder. Je kunt er echter op vertrouwen dat je je geld zult ontvangen. Gedurende deze periode hoef je je verder nergens zorgen over te maken.

Als de retour of klacht wordt afgewezen, nemen wij contact met je op.